facebook

Rólunk

Helyes döntéseket hozni a MOST-ban a legnagyobb FELADAT és FELELŐSSÉG, hiszen nem kevesebb múlik rajta, mint a HOLNAPUNK.

A FAVIS cégcsoport évek óta tartó, folyamatos fejlődésének köszönhetően nyerte el mai formáját, amely koránt sem jelenti a végállomást. Ugyanakkor értékeink és hitvallásunk a kezdetektől fogva ugyanazok. Természetesen magunk is az elmúlt évek tapasztalatai alapján, valamint a folyamatos fejlődni akarásnak köszönhetően váltunk egyre többé és jobbá. Célunk, hogy ügyfeleink és partnereink számára valódi értéket hozzunk létre. 

Filózófiánk, értékrendünk 

Alapértékeinknek valljuk a szakmai kompetenciáink és készségeink folyamatos bővítése és fejlesztése mellett azokat az alapvető normákat, amelyek mind az üzleti életben, mind az emberi kapcsolatokban elengedhetetlenek.

„Tisztességes, etikus üzleti magatartás, átláthatóság, felelősségvállalás, megbízhatóság, megbecsülés, az emberi méltóság tiszteletben tartása, valamint a kulturált kommunikáció és kapcsolattartás.”

Számunkra ezek nem csak szavak, hanem a mindennapi életünk és munkavégzésünk iránytűi. Ügyfeleinkkel hosszú távú, kölcsönös bizalmon alapuló együttműködés kialakítására törekszünk, amely során reményeink szerint minél több közös sikernek, eredménynek örülhetünk együtt.

Gut Imre
vezérigazgató

A FAVIS cégcsoport megalapítására 2012-ben került sor. Az alapvető elképzelés egy egymásra épülő, egymáshoz kapcsolódó tevékenységekből álló cégstruktúra kialakítása volt. Így a korábban már működő vállalkozásainkat is az így létrejött cégcsoportba integráltuk.

A FAVIS szó jelentése

F – finance (pénzügy)
A – architectura (építészet)
VIS – vis (latin eredetű szó, jelentése: erő, energia » energetika)

Tapasztalatunk szerint ügyfeleinknek úgy tudjuk a legtöbbet nyújtani, ha egy adott területen való kiszolgálást követően is a rendelkezésükre tudunk állni, hiszen ahol egy feladat véget ér, ott kezdődik egy másik. 

Törekvésünk, hogy a cégcsoport hazai jelenlétét erősítsük, szolgáltatásainkat tovább fejlesszük, saját ingatlanberuházásokat vigyünk véghez, országos irodahálózattal rendelkezzünk. A hazai jelenlét megerősítését követően egyes szolgáltatásainkkal külföldi piacokon való megjelenést, terjeszkedést tervezünk.

A sikeres és eredményes működéshez a cégcsoportot alkotó vállalkozások és a bennük dolgozó munkatársak szoros együttműködése szükséges. Mindezek feltételeit a háttérben folyamatosan biztosítanunk és fejlesztenünk kell, hiszen a szakértelem, tapasztalat, kapcsolati tőke mit sem ér, ha nem vagyunk képesek rendszerben, hatékony folyamatok mentén működni. A színfalak mögötti erőfeszítéseink központi feladata, szolgáltatásaink magas minőségének megteremtése, az ügyfélbarát kiszolgálás létrehozása.

Az egyes vállalkozások összehangolt mindennapi működése egy önálló szervezeti egységként folyamatos innovációt igényel. Ezen kihívásnak megfelelve rendre fejlesztjük belső folyamatainkat, hogy azok a leghatékonyabban támogathassák munkánkat.

Pénzügyi közvetítői / alkuszi tevékenységeinket a Magyar Nemzeti Bank által kiadott engedélyek megléte mellett végezzük a legmagasabb hatósági előírásoknak megfelelve.

Közvetlenül állunk szerződésben a legnagyobb magyarországi pénzintézetekkel, bankokkal, pénzügyi szolgáltatókkal, biztosítókkal, lakástakarékpénztárakkal. Társasházkezelési szolgáltatásunkat 2008 óta végezzük.

A néhány éve, vagy teljesen újonnan alapított vállalkozásainkban szakmai vezetőnek kivétel nélkül sok éves szakmai múlttal, kellő tapasztalattal, a múltban már eredményeket elért, ezáltal bizonyított kollégákat nyertünk meg, akik új kihívásokat keresve csatlakoztak dinamikusan fejlődő és egyre bővülő cégcsoportunkhoz.

LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA, ISMERJEN MEG MINKET!
Forduljon hozzánk bizalommal, mindenben segítségére leszünk. Várjuk megtisztelő megkeresését!

Ajánlatkérés

Döntsön jól, lépjen velünk kapcsolatba, hogy segíthessünk!

Ajánlatkérés

Mikor kereshetjük?

Melyik szolgáltatásunk érdekli?